Begin dit jaar heb ik de overstap gemaakt vanuit de afdeling Verhaalszaken van VGZ naar Ridder Letselschade. Waar ik voorheen de zorgkosten verhaalde voor de ziektekostenverzekeraar, sta ik nu slachtoffers bij in het verhalen van hun eigen kosten bij de verzekeraar van de wederpartij. Ik merk dat ik er erg veel voldoening uit haal wanneer ik een slachtoffer kan bijstaan en kan zeggen dat zijn of haar schade wordt vergoed.
Ik houd van snel en goed klantencontact, en ben dus ook goed bereikbaar. Waar mogelijk probeer ik een pragmatische oplossing te zoeken om de zaak op een correcte en juiste wijze af te handelen. Als er echter geen reactie komt of de gang van zaken incorrect is, dan ben ik ook zeker niet bang om op mijn strepen te staan en alles uit de kast te trekken voor mijn cliënt(e).
Ervaring met letselschade
Gelukkig heb ik zelf nog nooit letsel opgelopen door een verkeersongeluk of een arbeidsongeval. Wel kan ik me voorstellen hoe frustrerend het is om steeds maar te moeten wachten op een reactie van de verzekeraar, terwijl je zelf thuis zit met letsel. Ik zit dan ook bovenop de zaken van mijn cliënten en voer de druk, zo nodig, ook zeker op.
Als u wil dat ik uw zaak in behandeling neem, schroom dan niet om contact met mij op te nemen. Ik ga in ieder geval voor het maximaal haalbare in uw zaak, en niets minder.
Blogs van Guus
Guus heeft nog geen blogs gemaakt.