Ridder Letselschade, expert in letselschadeclaims

Letselschadespecialist voor tussenpersonen

Bent u een assurantietussenpersoon die regelmatig cliënten helpt met onder andere letselschadeclaims? Ridder Letselschade werkt graag samen met u als tussenpersoon. We begrijpen dat u het belang van uw cliënten vooropstelt en daarom bieden we onze specialistische diensten aan met dezelfde zorg en toewijding die u zelf aan uw cliënten geeft.

Ridder werkt graag samen met u als tussenpersoon

Bij Ridder Letselschade staan we klaar om u als tussenpersoon te ondersteunen wanneer uw cliënt letselschade heeft opgelopen. Met jarenlange ervaring als letselschadespecialist bieden we uitgebreide expertise en service, waardoor u kunt vertrouwen op de kwaliteit van onze dienstverlening. We zorgen ervoor dat uw cliënt de hulp krijgt die nodig is, terwijl u als tussenpersoon volledig op de hoogte blijft van de voortgang, mits de cliënt hier toestemming voor geeft.

  • Landelijk werkend letselschadebureau
  • Zorg en aandacht voor de zaak
  • Nationaal Keurmerk Letselschade
  • Lid van NIS, NIVRE en NLE
  • Snel, deskundig en betrokken

 

Ridder Letselschade ontzorgt

U als tussenpersoon heeft een belangrijke taak en gaat voor het allerbeste voor uw cliënt. Hier komt veel bij kijken als het gaat om letselschadeclaims. Daarom ontzorgt Ridder Letselschade u en uw cliënt volledig. Zo nemen we het in kaart brengen van de situatie, het aansprakelijk stellen van de andere partij en het opvragen van medische gegevens op ons.

Neem direct contact op om te kijken of uw cliënt recht heeft op een schadevergoeding of vul de test in.

Waarom samenwerken met Ridder als tussenpersoon?

Ridder Letselschade is al sinds 2006 specialist in letselschade en beschikt sinds 2008 over het  Nationaal Keurmerk Letselschade. Hiermee garanderen we dat ieder letselschadedossier op juiste wijze wordt behandeld door een ervaren letselschadespecialist.

We bieden deskundige hulp aan slachtoffers van letselschade en staan bekend om onze zorgvuldige en transparante werkwijze. Samenwerken met ons betekent dat uw cliënt toegang krijgt tot professionele rechtshulp zonder kosten, terwijl u als tussenpersoon kunt vertrouwen op onze expertise en betrokkenheid.

We betalen geen leadvergoeding, tenzij in zeer uitzonderlijke gevallen waarbij u als tussenpersoon al nuttig voorwerk heeft geleverd. Dit betekent dat we ons volledig kunnen richten op het belang van uw cliënt en dat van u.

De voordelen voor uw cliënt

Uw cliënt profiteert van onze landelijke dekking en ons toegewijde team van specialisten, die ervoor zorgen dat elke zaak met de grootste zorg wordt behandeld. Wij bieden:

  • Gratis rechtshulp: uw cliënt betaalt niets voor onze dienstverlening.
  • Snelle en deskundige hulp: ons team staat direct klaar om uw cliënt te ondersteunen.
  • Maximale schadevergoeding: we zetten alles op alles om een zo hoog mogelijke schadevergoeding te realiseren.
  • Persoonlijke aandacht: we behandelen elke zaak individueel en met zorg.

De voordelen voor u als tussenpersoon

Als tussenpersoon wilt u dat uw cliënt in goede handen is. Samenwerken met Ridder Letselschade biedt u:

  • Toegang tot onze expertise: we fungeren voor u als kennisbank rondom letselschade, verkeersongevallen en arbeidsongevallen, zonder dat daar kosten aan verbonden zijn.
  • Transparantie: u weet altijd waar u aan toe bent en we communiceren open over de voortgang van de zaak als uw cliënt hiermee instemt.

Hoe werkt het doorverwijzingsproces?

Het doorverwijzingsproces bij Ridder Letselschade is eenvoudig en transparant. Wanneer u ons inschakelt, nemen we contact op met uw cliënt om de gehele situatie inzichtelijk te krijgen. Vervolgens gaan we direct aan de slag met de verzamelde informatie en zorgen we voor een soepele afhandeling van de zaak, terwijl we van a tot z betrokken blijven. Ook houden we u betrokken bij de belangrijke stappen in het proces, zodat u uw cliënt altijd goed kunt informeren. Wij hebben al waardevolle samenwerkingsverbanden met meerdere collega’s van u!

Bekijk letselschade stappenplan

Het team van Ridder Letselschade

Tjip Ridder Lees meer
Jessica Ridder Jessica Ridder Lees meer
Carmela Matthijsen-Bignotti Lees meer
Eugenie Veder Eugenie Veder Lees meer
Priscilla Goosensen Priscilla Goosensen Lees meer
Charmaine Cerneus Charmaine Cerneus Lees meer
Ilana Malingré de Groot Ilana Malingré-de Groot Lees meer
Guus van der Steen Lees meer
Anne-Marie van Stein-Pijpers Lees meer
Jolanda Hogebrug Lees meer
Joni Hartman Lees meer

Meer weten over ons? Neem contact op

Heeft u als tussenpersoon vragen over onze dienstverlening of wilt u meer informatie over het doorverwijzingsproces? Neem dan gerust contact met ons op door te bellen via 036 522 0342 of ons contactformulier in te vullen. We staan u graag te woord en zorgen ervoor dat uw cliënt optimaal geholpen wordt.

     

    Veelgestelde vragen

    Hoelang duurt het voordat mijn cliënt een schadevergoeding ontvangt?

    De duur van een letselschadezaak varieert per situatie en hangt af van de complexiteit van de zaak. Eenvoudige zaken kunnen binnen enkele maanden worden afgehandeld, terwijl complexere zaken langer kunnen duren. Ons team zet zich in om de zaak zo snel en efficiënt mogelijk te behandelen, zonder concessies te doen aan de kwaliteit van onze dienstverlening.

    Welke kosten zijn er voor mijn cliënt verbonden aan jullie dienstverlening?

    Onze dienstverlening is volledig kosteloos voor uw cliënt. Wij zorgen ervoor dat alle juridische kosten worden verhaald op de aansprakelijke partij. Dit betekent dat uw cliënt zich geen zorgen hoeft te maken over onverwachte kosten.

    Kan ik inzage krijgen in het dossier van mijn cliënt?

    Vanwege privacywetgeving is inzage in het dossier van uw cliënt niet mogelijk. Wel houden we u op de hoogte van de voortgang van de zaak, zodat u altijd weet hoe het proces verloopt en uw cliënt kunt bijstaan met de juiste informatie.

    Wat gebeurt er als mijn cliënt al in gesprek is met een ander letselschadebureau?

    Als uw cliënt al een zaak heeft lopen bij een ander letselschadebureau, maar u toch denkt dat Ridder Letselschade een betere keuze zou zijn, kunnen we altijd en meestal kosteloos een second opinion aanbieden. We beoordelen de zaak en kijken of er mogelijkheden zijn om de zaak over te nemen, mits uw cliënt en u hiermee instemmen. Dit kan bijvoorbeeld als uw cliënt ontevreden is over de huidige dienstverlening of als de zaak niet vordert zoals verwacht.

    © Copyright Ridder Letselschade 2024 Powered by Online marketing bureau iClicks